Vyplněním tohoto dotazníku periodicky zjišťujeme zpětnou vazbu od našich zákazníků.
Na základě výsledků se snažíme přizpůsobovat systémová opatření tak, abychom v maximální míře případné nedostatky odstranili.
Wine Life
Cílem tohoto výzkumu je zjistit, které rádio naši zákazníci ve svých provozovnách nejvíce poslouchají. Na základě získaných informací budeme schopni efektivně zajistit - v případě reklamy zadané v rádiu - aby se požadované informace dostali k co možná největšímu počtu našich partnerů a zákakzníků.
Wine Life
Tato anketa má za cíl získat statisticky dostačující množství objektivních informací o provozovnách Cash and Carry v Brně a blízkém okolí.
Dále chceme zjistit, které výhody a nevýhody z pohledu zákazníků tyto provozy mají, jaké benefity a služby postrádají a za jakých podmínek by rádi nakupovali v konkurenčním Cash & Carry.
WINE LIFE
Tímto průzkumem chceme získat zpětnou vazbu od zákazníků, kteří nakupují v Cash and Carry.
Jejich odpovědi budou cenným zdrojem informací pro případné zlepšování služeb, nabídky i obchodní politiky.
JIP BRNO
Tento průzkum má za cíl zjistit, jaký dopad budou mít vládní úsporné balíčky a doznívání hospodářské recese na podnikání v gastronomii.
Zároveň máme zájem zjistit, jaká úsporná opatření plánují podnikatelé zavést a jakým způsobem jim v tom můžeme pomoci.
Tímto krátkým dotazníkem máme zájem získat zpětnou vazbu, abychom mohli neustále vylepšovat naše služby a servis.
Předem Vám děkujeme za jeho vyplnění.
Cílem tohoto dotazníkového šetření je zjistit Váš názor na kvalitu námi poskytovaných služeb a cenovou politiku.
Díky této zpětné vazbě budeme schopni zlepšovat náš servis a přizpůsobit se požadavkům Vás, našich zákazníků.
V tomto průzkumu se zaměřujeme primárně na provozy HO-RE-CA, průzkumy na segment maloobchodu a čerpacích stanic bude brzy následovat.
WINE LIFE